Ta strona używa cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na stosowanie plików cookies. OK Szczegóły w polityce prywatności

Bytomskie
Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.

Grafika nagłówka serwisu BPKGrafika nagłówka serwisu BPKGrafika nagłówka serwisu BPKGrafika nagłówka serwisu BPK

Biuro Obsługi Klienta

Biuro Obsługi Klienta

Zdjęcie

Biuro Obsługi Klienta jest
czynne od poniedziałku do piątku
w godz. 7:30-15:30,
a w każdy pierwszy poniedziałek miesiąca
w godz. 7:30-17:00


Mieści się przy placu Kościuszki 11
(róg placu Kościuszki i ulicy Katowickiej)
41-902 Bytom.

Kasa jest czynna od poniedziałku do piątku
w godz. 7:30-10:00 i 10:30-15:00

Telefony do Biura Obsługi Klienta

  • (032) 39-67-124
  • (032) 39-67-125
  • (032) 39-67-188
  • (032) 39-67-190
  • (032) 39-67-120 Kancelaria
  • (032) 39-67-110 Kasa
  • (032) 39-67-158 Fax

Adres e-mail: bok@bpk.pl

Biuro Obsługi Klienta to:

  • Kancelaria – przyjmowanie pism i korespondencji kierowanej do Bytomskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego,
  • Kasa – dokonywanie płatności bez żadnych dodatkowych opłat
  • Cztery stanowiska obsługi Klienta:
    • wystawianie faktur za wodę i ścieki dla Klientów indywidualnych,
    • podpisywanie umów o zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków,
    • przekazywanie odczytu wodomierza,
    • składanie reklamacji,
    • informacje o stanie zadłużenia,
    • informacje o wymaganej dokumentacji technicznej na budowę przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego,
    • zlecenie rozdziału wewnętrznej instalacji wodociągowej,
    • zlecenie wykonania przyłącza wodociągowego,
    • informacje o świadczonych przez Bytomskie Przedsiębiorstwo Komunalne usługach,
    • zgłaszanie awarii.

Dodatkowo w Biurze Obsługi Klienta:

  • można pobrać potrzebne druki wniosków. Wzory wypełnionych już pism wiszą na tablicy informacyjnej. W wypełnianiu wniosków pomagają także pracownicy BOK,
  • otrzymać informacje o cenach i stawkach opłat za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków według obowiązujących taryf.

Biuro Obsługi Klienta powstało w lipcu 2008 roku z myślą o wszystkich tych osobach, którym świadczymy usługi. Przedtem, Klienci, którzy chcieli załatwić nawet kilka spraw jednocześnie musieli wędrować od pokoju do pokoju odwiedzając różne działy. Teraz wszystkie formalności i problemy można załatwić w jednym miejscu.

Fachowcy pomogą

Osoby odwiedzające BOK uzyskają rzetelne informacje, ponieważ pracuje tu zespół odpowiednio przygotowanych ludzi. Fachowcy znają zagadnienia związane z firmą; mają wiedzę i doświadczenie. Dzięki temu służą szybką pomocą i wsparciem. Doradzą Klientowi przy podejmowaniu decyzji tak, by była ona dla niego jak najlepsza. Przedstawią wszystkie możliwe rozwiązania i polecą te, które są dla niego najbardziej korzystne.

Rozwijamy się

Stworzenie specjalnego miejsca, w którym nasi Klienci mogą zasięgnąć wszystkich niezbędnych im informacji świadczy o tym, że ciągle idziemy do przodu, rozwijamy się i wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom Klientów.

BOK to miejsce, w którym czekamy na wszystkie Państwa opinie i uwagi dotyczące funkcjonowania naszego przedsiębiorstwa.

Zdjęcie
Facebook
Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Bytom
Rozbudowa węzła produkcji biogazu i energii elektrycznej w Oczyszczalni Ścieków CENTRALNA w Bytomiu
BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ Z PRZYŁĄCZENIAMI W DZIELNICY  STOLARZOWICE, GÓRNIKI W BYTOMIU – część I i II

 

Bytomskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.
pl. Kościuszki 11
41-902 Bytom
tel.: (32) 39-67-100
fax: (32) 39-67-158
e-mail: bpk@bpk.pl
www.bpk.pl

NIP 626-000-28-26
REGON 270150701
KRS 0000016744
Sąd Rejonowy
Katowice-Wschód w Katowicach
Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

Wysokość kapitału zakładowego: 331 184 500,00 zł opłacony w całości
Konto: BZ WBK S.A. I o/Bytom 13109020110000000532061164


Bytomskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Projekt graficzny i wykonanie strony www: Art4net s.c.