Biuro Obsługi Klienta

Biuro Obsługi Klienta jest
czynne od poniedziałku do piątku
w godz. 7:30-15:30,
a w każdy pierwszy poniedziałek miesiąca
w godz. 7:30-17:00

Mieści się przy placu Kościuszki 11
(róg placu Kościuszki i ulicy Katowickiej)
41-902 Bytom.

Kasa jest czynna od poniedziałku do piątku
w godz. 7:30-10:00 i 10:30-15:00


Telefony do Biura Obsługi Klienta

  • (032) 39-67-124
  • (032) 39-67-125
  • (032) 39-67-188
  • (032) 39-67-190
  • (032) 39-67-120 Kancelaria
  • (032) 39-67-110 Kasa
  • (032) 39-67-158 Fax

Adres e-mail: bok@bpk.pl


Biuro Obsługi Klienta to:

  • Kancelaria – przyjmowanie pism i korespondencji kierowanej do Bytomskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego,
  • Kasa – dokonywanie płatności bez żadnych dodatkowych opłat
  • Cztery stanowiska obsługi Klienta:
    • wystawianie faktur za wodę i ścieki dla Klientów indywidualnych,
    • podpisywanie umów o zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków,
    • przekazywanie odczytu wodomierza,
    • składanie reklamacji,
    • informacje o stanie zadłużenia,
    • informacje o wymaganej dokumentacji technicznej na budowę przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego,
    • zlecenie rozdziału wewnętrznej instalacji wodociągowej,
    • zlecenie wykonania przyłącza wodociągowego,
    • informacje o świadczonych przez Bytomskie Przedsiębiorstwo Komunalne usługach,
    • zgłaszanie awarii.


Dodatkowo w Biurze Obsługi Klienta:

  • można pobrać potrzebne druki wniosków. Wzory wypełnionych już pism wiszą na tablicy informacyjnej. W wypełnianiu wniosków pomagają także pracownicy BOK,
  • otrzymać informacje o cenach i stawkach opłat za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków według obowiązujących taryf.