Z kontem eBOK BPK poprzez stały wgląd do odczytów wodomierza i wystawionych faktur masz pełną kontrolę nad zużyciem wody i wydatkami, a e-faktura to duża ulga dla środowiska.Teraz możesz również dokonywać płatności online – wygodnie i bezpiecznie.
System eBOK BPK jest bezpłatnym, multimedialnym serwisem, przy pomocy którego Klient BPK może w dowolnym momencie, za pomocą połączenia internetowego, zalogować się do swojego konta, by sprawdzić stan należności, podejrzeć wystawione faktury, podać stan licznika, opłacić należności, znaleźć statystyki zużycia, jak również informacje o awariach i planowanych remontach sieci wodociągowej.
Z systemu eBOK BPK mogą korzystać Klienci Bytomskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o., którzy spełniają następujące warunki:
Klienci mogą podać odczyt wodomierza, złożyć wniosek o zmianę danych, złożyć wniosek o e-fakturę, znaleźć informacje o zadłużeniach, informacje o awariach sieci wodociągowej, informacje o planowanych pracach serwisowych, a dzięki systemowi płatności internetowych, Klienci eBOK BPK mogą również dokonać płatności za wystawione faktury.
E-faktura jest bezpłatną usługą, skierowaną do Klientów Bytomskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z
o.o. korzystających z systemu eBOK BPK, polegającą na zastąpieniu tradycyjnej, papierowej faktury za
dostawę wody i odprowadzanie ścieków – fakturą elektroniczną.
E-faktura zawiera takie same dane jak faktura papierowa i posiada tę samą wartość pod względem skutków
prawnych. Oznacza to, że jest dokumentem akceptowanym przez urzędy skarbowe.
Tak, zgoda na e-fakturę jest jednoznaczna z rezygnacją z faktur papierowych.
Tak, system eBOK BPK umożliwia opłacenie należności online, z poziomu konta Klienta, za pośrednictwem elektronicznego systemu płatniczego Blue Media.
Tak, każdorazowo Klient otrzymuje wiadomość e-mail z informacją o możliwości pobrania faktury z systemu eBOK.
Korzyści z wyboru e-faktury to przede wszystkim: