Biuro Obsługi Klienta jest czynne w poniedziałki, wtorki, środy i piątki w godz. 7:30-15:30,
a w czwartki w godz. 7:30-17:30
Mieści się przy placu T. Kościuszki 11
(róg placu T. Kościuszki i ulicy Katowickiej)
41-902 Bytom.
Telefon do Biura Obsługi Klienta
Adres e-mail: bok@bpk.pl
Biuro Obsługi Klienta to:
- Przyjmowanie pism i korespondencji kierowanej do Bytomskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego,
- Trzy stanowiska obsługi Klienta:
- udzielanie informacji na temat faktur, rozliczeń,
- podpisywanie umów o zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków,
- przekazywanie odczytu wodomierza,
- składanie reklamacji,
- informacje o stanie zadłużenia,
- informacje o procesie przyłączenia do sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej,
- zlecenie nadzoru i odbioru budowy przyłącza wodociągowego i przyłącza kanalizacji sanitarnej,
- informacje o świadczonych przez Bytomskie Przedsiębiorstwo Komunalne usługach.
Dodatkowo w Biurze Obsługi Klienta:
- można pobrać potrzebne druki wniosków,
- otrzymać informacje o cenach i stawkach opłat za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków według obowiązujących taryf.