Biuro Obsługi Klienta

eBOK

Biuro Obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-15:30,
a w każdy pierwszy poniedziałek miesiąca w godz. 7:30-17:00

Mieści się przy placu T. Kościuszki 11
(róg placu T. Kościuszki i ulicy Katowickiej)
41-902 Bytom.

Telefony do Biura Obsługi Klienta

Adres e-mail: bok@bpk.pl


Biuro Obsługi Klienta to:

  • Kancelaria – przyjmowanie pism i korespondencji kierowanej do Bytomskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego,
  • Cztery stanowiska obsługi Klienta:
    • wystawianie faktur za wodę i ścieki dla Klientów indywidualnych,
    • podpisywanie umów o zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków,
    • przekazywanie odczytu wodomierza,
    • składanie reklamacji,
    • informacje o stanie zadłużenia,
    • informacje o wymaganych dokumentach dotyczących przyłączenia do sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej,
    • zlecenie nadzoru i odbioru budowy przyłącza wodociągowego i przyłącza kanalizacji sanitarnej,
    • informacje o świadczonych przez Bytomskie Przedsiębiorstwo Komunalne usługach.

Dodatkowo w Biurze Obsługi Klienta:

  • można pobrać potrzebne druki wniosków. Wzory wypełnionych już pism wiszą na tablicy informacyjnej. W wypełnianiu wniosków pomagają także pracownicy BOK,
  • otrzymać informacje o cenach i stawkach opłat za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków według obowiązujących taryf.
   

Serwis używa plików cookies, aby ułatwić Internautom korzystanie z naszych stron www oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w informacji w zakresie ochrony danych osobowych

   

Rozmiar tekstu


Wersja kolorystyczna