eBOK

Tymczasowa zmiana w funkcjonowaniu stacjonarnego BOK

Szanowni Klienci,

z przyjemnością informujemy, że rozpoczynamy prace nad nową przestrzenią Biura Obsługi Klienta. Nowe wnętrze zapewni Państwu komfortowe warunki podczas bezpośrednich wizyt w BOK, dla Państwa wygody dokonamy także reorganizacji pracy w zakresie obsługi klienta, tak aby załatwienie sprawy i uzyskanie potrzebnych informacji było łatwiejsze.

W związku z tym konieczne jest przeprowadzenie prac remontowych. Na czas ich prowadzenia bezpośrednia obsługa klienta w BOK zostanie zawieszona. Remont rozpocznie się 11 kwietnia br. i potrwa do 24 maja br. W tym czasie obsługa klienta świadczona będzie w sposób zdalny. Aby załatwić sprawę prosimy o kontakt w następujący sposób:

Przekazanie odczytu wodomierzae-mail: bok@bpk.pl tel. 32 39 67 100 (następnie wybrać nr 3) EBOK
Zgłoszenie awariie-mail: dyspozytor@bpk.pl tel.: 994 lub 32 39 67 100 (następnie wybrać nr 2)
Rozliczenia, faktury, zadłużeniae-mail: bok@bpk.pl tel. 32 39 67 100 (następnie wybrać nr 1) EBOK
Zawarcie umowy o dostarczenie wody i/lub odprowadzanie ściekówe-mail: bok@bpk.pl tel. 32 39 67 100 (następnie wybrać nr 1)
Zmiana danych w umowiee-mail: bok@bpk.pl tel. 32 39 67 100 (następnie wybrać nr 1) EBOK
Uzgodnienia techniczne (warunki przyłączenia nieruchomości do sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej, nadzór i odbiór przyłącza wod.-kan. , wytyczne do projektowania i wykonawstwa na sieciach wodociągowych i kanalizacyjnych, odpłatne przejmowanie sieci)e-mail: bok@bpk.pl tel. 32 39 67 100 (następnie wybrać nr 4) EBOK
Gospodarka wodomierzowa (legalizacja i wymiana wodomierza, odlicznik na cele wody bezpowrotnie  zużytej, zabezpieczenie studni)e-mail: sgw@bpk.pl tel. 32 39 67 100 (następnie wybrać nr 5) EBOK
Pozostałe sprawye-mail: bok@bpk.pl tel. 32 39 67 100 (następnie wybrać nr 1) EBOK

Korespondencję papierową prosimy kierować na adres siedziby Spółki: Bytomskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o., pl. Kościuszki 11, 41-902 Bytom. Korespondencję papierową można przesłać pocztą lub złożyć osobiście wrzucając ją do skrzynki podawczej, znajdującej się na portierni w budynku siedziby BPK (wejście naprzeciwko CH Agora, obok bankomatu PKO).

W szczególnych przypadkach, kiedy sprawa wymaga bezwzględnego kontaktu bezpośredniego z pracownikiem Spółki, będzie to możliwe po wcześniejszym umówieniu wizyty. Wizytę umówić można dzwoniąc na nr tel. 32 39 67 100 (następnie wybrać nr 1)
lub wysyłając e-mail na adres bok@bpk.pl.

Formularze wniosków i zleceń znajdą Państwo tutaj

Za utrudnienia serdecznie przepraszamy.

   

Serwis używa plików cookies, aby ułatwić Internautom korzystanie z naszych stron www oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w informacji w zakresie ochrony danych osobowych

   

Rozmiar tekstu


Wersja kolorystyczna