Szanowni Klienci,
z przyjemnością informujemy, że rozpoczynamy prace nad nową przestrzenią Biura Obsługi Klienta. Nowe wnętrze zapewni Państwu komfortowe warunki podczas bezpośrednich wizyt w BOK, dla Państwa wygody dokonamy także reorganizacji pracy w zakresie obsługi klienta, tak aby załatwienie sprawy i uzyskanie potrzebnych informacji było łatwiejsze.
W związku z tym konieczne jest przeprowadzenie prac remontowych. Na czas ich prowadzenia bezpośrednia obsługa klienta w BOK zostanie zawieszona. Remont rozpocznie się 11 kwietnia br. i potrwa do 24 maja br. W tym czasie obsługa klienta świadczona będzie w sposób zdalny. Aby załatwić sprawę prosimy o kontakt w następujący sposób:
Przekazanie odczytu wodomierza | e-mail: bok@bpk.pl tel. 32 39 67 100 (następnie wybrać nr 3) EBOK |
Zgłoszenie awarii | e-mail: dyspozytor@bpk.pl tel.: 994 lub 32 39 67 100 (następnie wybrać nr 2) |
Rozliczenia, faktury, zadłużenia | e-mail: bok@bpk.pl tel. 32 39 67 100 (następnie wybrać nr 1) EBOK |
Zawarcie umowy o dostarczenie wody i/lub odprowadzanie ścieków | e-mail: bok@bpk.pl tel. 32 39 67 100 (następnie wybrać nr 1) |
Zmiana danych w umowie | e-mail: bok@bpk.pl tel. 32 39 67 100 (następnie wybrać nr 1) EBOK |
Uzgodnienia techniczne (warunki przyłączenia nieruchomości do sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej, nadzór i odbiór przyłącza wod.-kan. , wytyczne do projektowania i wykonawstwa na sieciach wodociągowych i kanalizacyjnych, odpłatne przejmowanie sieci) | e-mail: bok@bpk.pl tel. 32 39 67 100 (następnie wybrać nr 4) EBOK |
Gospodarka wodomierzowa (legalizacja i wymiana wodomierza, odlicznik na cele wody bezpowrotnie zużytej, zabezpieczenie studni) | e-mail: sgw@bpk.pl tel. 32 39 67 100 (następnie wybrać nr 5) EBOK |
Pozostałe sprawy | e-mail: bok@bpk.pl tel. 32 39 67 100 (następnie wybrać nr 1) EBOK |
Korespondencję papierową prosimy kierować na adres siedziby Spółki: Bytomskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o., pl. Kościuszki 11, 41-902 Bytom. Korespondencję papierową można przesłać pocztą lub złożyć osobiście wrzucając ją do skrzynki podawczej, znajdującej się na portierni w budynku siedziby BPK (wejście naprzeciwko CH Agora, obok bankomatu PKO).
W szczególnych przypadkach, kiedy sprawa wymaga bezwzględnego kontaktu bezpośredniego z pracownikiem Spółki, będzie to możliwe po wcześniejszym umówieniu wizyty. Wizytę umówić można dzwoniąc na nr tel. 32 39 67 100 (następnie wybrać nr 1)
lub wysyłając e-mail na adres bok@bpk.pl.
Formularze wniosków i zleceń znajdą Państwo tutaj
Za utrudnienia serdecznie przepraszamy.